Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
МЕНЮ
Що за технологія In Mold та Multi-Shell-in-Mold?

Та як переконатися, що шолом безпечний?

У шоломі є два шари: зовнішній і внутрішній. Внутрішній шар виготовляється з пінополістиролу, більш відомого як "пінопласт". Це шар, який захищає голову при ударі, поглинаючи кінетичну енергію. Зовнішній шар несе декоративну функцію і в залежності від методу з'єднання з каркасом може як посилювати його структуру, так і просто бути прикрасою.
Принцип In Mold грунтується на сплаві зовнішнього пластикового шару зі структурним шаром пінополістиролу в єдиній матриці під гарячою парою.

Зовнішній шар може складатися з двох, а іноді з трьох частин - такі шоломи називаються "Multi-Shell-in-Mold"

В матрицю кріпиться пластиковий лист. У моделях шоломів ABUS пластик ABS (акронім з невимовною розшифровкою "Акрилонітрилбутадієнстирол"), з якого виробляють зовнішні панелі для автомобілів (молдинги, дефлектори, накладки, тощо).
ABUS між зовнішнім і внутрішнім шаром вкладають армуючі шари з кевлару або металевої сітки, які суттєво посилюють структурну цілісність, не даючи шолому розлетітися на частинки при потужному ударі. Слідом в матрицю засипають пінопластові намистини, матриця закривається і під дією гарячої пари, під тиском все це скріплюється, створюючи нерозривну структуру без зон порожнечі між шарами.
Посилений таким чином каркас має меншу схильність до нищення і краще захищає голову велосипедиста.
Технологія In Mold дозволяє зробити добре вентильований конструкцію з кращою аеродинамікою. Шар пластику по периметру нижньої частини шолома продовжує термін експлуатації.
ABUS шоломи з технологією In Mold:
Як переконатися, що шолом безпечний?

Шоломи ABUS сертифіковані за стандартами безпеки для велосипедистів ДСТУ EN 1078 та CPSC Enforcement of their Bicycle Helmet Standard.